Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Získejte zkušenosti od největších expertů z internetového marketingu na konferenci Digidějovice 2019

 
úterý, 11. prosince 2018, 19:37

Digidějovice 2019 přináší osm témat z on-line marketingu a devět řečníků z oboru, kteří vás budou inspirovat. Konferenci, která se uskuteční 14. února v Divadelním sále v Metropolu, pořádá digitální agentura Inizio ve spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou. Prvních sedm řečníků vám představíme už teď. Na koho se tedy můžete těšit?

Jako hlavní řečník konference vystoupí David Špinar, který se v oblasti internetového marketingu pohybuje už 20 let. David má mnoho pracovních zkušeností. Založil největší českou online marketingovou agenturu H1, pracoval V Google Česká republika jako vedoucí obchodního týmu pracujícího pro největší české a slovenské inzerenty a od roku 2016 pracuje jako CEO investiční skupiny Miton.

Dalším řečníkem bude Adam Zbiejczuk, který se přes deset let věnuje sociálním sítím, o kterých i píše a učí. Nyní se věnuje vlastní agentuře Influencer.cz. Jeho hlavním tématem je zejména to, jakou mohou mít sociální sítě roli v B2B segmentu. Jako další expert z oblasti on-line marketingu vystoupí Radek Hudák, který zastává pozici CMO ve společnosti Shoptet a znát ho můžete také jako Google Partners trenéra pro Českou republiku. Dříve také vedl marketingové oddělení ve Slevomat.cz.

Další přednášející, Jan Tichý, je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jan vede analytickou a konzultační agenturu Taste Medio, zabývá se poradenskou činností, webovou a datovou analytikou, optimalizací obchodní výkonností webů a internetovým marketingem obecně.

Na konferenci také vystoupí Jan Páv a Martin Jindra, kteří budou přednášet společně. Honza pracoval osm let v mediálních agenturách jako plánovač televizních a internetových kampaní, New Media Specialist a strategický plánovač. Martin, známý jako Matez, se věnuje hlavně brand buildingu a vybudoval značku Bastard.cz. Společně v roce 2013 založili konzultantskou firmu Lovebrand.

Další místo na konferenci zaujme Martin Petrášek, dříve investigativní novinář, televizní reportér a redaktor v nakladatelství marketingových příruček. Martin v roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která se zabývá webovou analytikou a monitoringem internetových diskuzí. V současné době je manažerem komunikace a marketingu internetové agentury FG Forrest.

Vstupné na konferenci pro veřejnost do konce prosince činí 990 korun a pro členy Jihočeské hospodářské komory 890 korun. Uvedené ceny jsou bez DPH. Cena vstupenky zahrnuje catering v průběhu celé konference. Brzy si budete moct prohlédnout kompletní program na www.digidejovice.cz, kde se také můžete přihlásit.

 


 

Kam dál?

Jižní Čechy se detailněji zaměří na speciální nabídky a hledají proto...

úterý, 11. prosince 2018, 18:15

Pro rok 2019 se Jihočeská centrála cestovního ruchu ještě více zaměří na specializované nabídky pro různé skupiny. Podle ředitele...

Charitativní Andělská aukce vynesla více než milion korun

úterý, 11. prosince 2018, 17:02

Andělská aukce vstoupila do dalšího desetiletí pravou nohou. V Domě kultury Metropol se opět sešli andělé, kteří vydražili 29...

Muzikant Zdeněk Zajíček se ve svém novém projektu Bohemiano vrací ke...

úterý, 11. prosince 2018, 16:23

Jihočeská folková scéna se rozrostla o nový projekt s názvem Bohemiano. Stojí za ním autorská dvojice Zdeněk Zajíček a Hana...

Prachatický hasič obdržel ocenění za záchranu života na dovolené

úterý, 11. prosince 2018, 15:01

Rodina vás většinou nechválí, když si svou práci "taháte domů“. Ale na Ladislava Krále z Prachatic může být pyšná. Ladislav je...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

CK Neckermann má v cizině 1100 českých klientů, návrat zajistí

Cestovní kancelář Neckermann, která je v Česku součástí zkrachované britské kanceláře Thomas Cook, má v zahraničí k dnešnímu dni zhruba 1100 českých klientů. O tyto klienty se postará a zajistí jim bezpečný návrat do České republiky jejich plánovaným letem. V tiskovém prohlášení to dnes uvedl šéf marketingu CK Neckermann Jan Šrámek.

Začínají Dny českého piva. Po celé republice můžete ochutnat svatováclavské speciály

Povstaňte, jdeme na pivo! Tak zní heslo už sedmého ročníku Dnů českého piva. Slavnosti oblíbeného zlatavého moku se konají po celé republice a nabídnou bohatý program, ale i speciálně navařené svatováclavské pivo. Akce začíná 24. září a trvá až do 30. září.

Některé budovy v centru Prahy přes noc pokryly graffiti

Některé budovy v centru Prahy, například Tančící dům, Obchodní dům Kotva a Dům módy na Václavském náměstí pokrylo přes noc graffiti. Akce má upozornit na nedostatek legálních ploch pro street art. Zhruba 20 streetartovým umělcům dala k dispozici přes 190 metrů čtverečních plochy svých domů společnost Pražská správa nemovitostí (PSN). Většina maleb je dočasná, trvalý zásah do podoby historických či památkově chráněných budov je totiž omezený. Novinářům to v tiskové zprávě sdělila za PSN Tereza Pavézková.