Počasí dnes7 °C, zítra7 °C
Úterý 23. dubna 2024  |  Svátek má Vojtěch
Bez reklam

Zůstanou jižní Čechy oblíbenou turistickou destinací? Musí být vidět v online světě

Jižní Čechy jsou jedním z nejatraktivnějších turistických regionů. Pokud si chtějí takovou pozici udržet, musí reagovat na nové trendy v cestovním ruchu – online marketing prostřednictvím sociálních sítí.

Facebook či Instagram dnes ovlivňují mnoho lidí a turisté jejich prostřednictvím plánují dovolenou, ubytování i návštěvu restaurace. Není ale jednoduché se v „online světě“ neztratit. Destinační management Českobudějovicko-Hlubocko proto letos opět chystá sérii vzdělávacích kurzů pro zástupce obcí, měst i majitele hotelů, restaurací a podnikatele v cestovním ruchu.

„Chceme-li být českou top destinací, musíme být na sociálních sítích vidět. Například Českobudějovicko-Hlubocko loni navštívilo na Facebooku @jiznicechy přes jedenáct milionů lidí z celého světa,“ uvedl předseda Destinační společnosti Českobudějovicko-Hlubocko David Šťastný. Novým fenoménem je podle něho také Instagram, který oslovuje zejména mladou generaci cestovatelů. „Slouží jako rychlý prostředek, jak najít zajímavou lokalitu, kam se jet podívat, kde se ubytovat,“ podotkl.

Letošní cyklus vzdělávacích kurzů destinačního managementu naváže na loňskou sérii workshopů o komunikačních dovednostech na sociálních sítích – Facebooku, Instagramu. Od ubytování přes zábavu, kulturu až po přírodu, jídlo a další zážitky. O svých zkušenostech loni přednášel například světoznámý fotograf z Portugalska Joel Santos, ředitelka české a slovenské pobočky společnosti Google Taťána le Moigne nebo ředitel českobudějovického Grandhotelu Zvon Petr Šalda.

„Zájemcům opět poradíme, jak mohou přilákat z „online světa“ více turistů do svých regionů, hotelů i restaurací. Workshopy tentokrát doplníme o celou řadu poznatků, které jsme nasbírali na mezinárodním odborném veletrhu cestovního ruchu WTM v Londýně,“ dodal Šťastný.

Součástí vzdělávacího systému je i jedna z největších konferencí o cestovním ruchu v České republice – Travelcon. Letošní druhý ročník, který pořádá Jihočeská centrála cestovního ruchu, Jihočeský kraj a Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, se uskuteční ve dnech 12. a 13. dubna na českobudějovickém výstavišti. Určena je odborné veřejnosti podnikající v turismu, hotelnictví, gastronomii, například dopravcům, majitelům restauračních zařízení, zábavních atrakcích nebo cestovních kanceláří.

Tisková zpráva

Štítky společnost, kultura, Českobudějovicko, Hlubocko, Facebook, Instagram, Jihočeský kraj, cestovní ruch, sociální síť, restaurace, David Šťastný, Google, Taťána le Moigne, Portugalsko

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Zůstanou jižní Čechy oblíbenou turistickou destinací? Musí být vidět v online světě  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.