Počasí dnes19 °C, zítra20 °C
Pátek 29. března 2024  |  Svátek má Taťána
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Českobudějovicko-Hlubocko pomůže s propagací cestovního ruchu v atraktivní části jižních Čech

PR článek

Pomoc při propagaci služeb v cestovním ruchu nebo lokalit jako výletních cílů nabízí Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko. Tento oborově zaměřený spolek vznikl v roce 2016 a od té doby už pomohl několika partnerům, kteří s ním spolupracují.

„Koordinujeme a napomáháme rozvoji cestovního ruchu v turisticky zajímavém a atraktivním místě na jihu Čech,“ říká k oblasti David Šťastný, předseda Destinační společnosti Českobudějovicko-Hlubocko. Stejnojmenná turistická oblast se rozprostírá podél řeky Vltavy od Českých Budějovic až k soutoku Vltavy s Lužnicí, na celkové ploše 650 kilometrů čtverečních mezi Českými Budějovicemi, Hlubokou nad Vltavou, Lišovem a Týnem nad Vltavou. 

Podnikatelům, ale i městským a obecním úřadům z oblasti Českobudějovicko-Hlubocko společnost nabízí spolupráci při společné propagaci zajímavých kulturních akcí, sportovních aktivit, tipů na ubytování, občerstvení a dalších novinek.

Kontaktujte nás, zašlete nám zprávy, fotky, videa o svých plánovaných aktivitách a my se postaráme, aby všechny tyto informace našly správného adresáta. Využíváme k tomu zavedené komunikačního systémy, což bude mít cílený dopad. Jedná se hlavně o sociální média – Facebook, Instagram, YouTube, dále také o turistické weby i kvalitně provedené prospekty. Stručně řečeno: Vy nám poskytnete informace a náš destinační management je cíleně dostane k lidem, které tyto věci zajímají,“ shrnuje Šťastný podstatu spolupráce. 

Partnerství podnikatelům i obcím přináší výhody. Příkladem je zámek Mitrowicz v Kolodějích nad Lužnicí. Nedávno prošel rozsáhlou rekonstrukcí. Díky spolupráci s destinační společností a propagaci v jejích komunikačních kanálech se majitelům zámku podařilo získat cenu Fénix  znovuzrozený projekt. Nejoblíbenější turistické cíle této soutěže vybírá veřejnost.

Dalším úspěšným projektem, který pořádal destinační management  Českobudějovicko-Hlubocko, byl takzvaný instagramový audit. V rámci něho loni v září přijelo na pozvání do Českých Budějovic dvanáct nejsledovanějších českých instagramerů. Při výletech po Českobudějovicku navštívili nejznámější turistické cíle. Jejich záběry odtud pak na Instagramu sdílely tisíce uživatelů této populární sociální sítě.

Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko se chystá letos pokračovat v dalším ze svých projektů  15 neobjevených míst na Českobudějovicku. „Chceme zviditelnit méně známé lokality. Věříme, že v tomto projektu je místo pro prezentaci zdejších podnikatelů a dalších zájemců o partnerství při propagaci jejich služeb a aktivit,“ vysvětluje předseda destinační společnosti David Šťastný.

Štítky společnost, destinace, Českobudějovicko-Hlubocko, turistika, cestovní ruch, Jihočeský kraj, David Šťastný, České Budějovice, projekt, Vltava, Česko, Instagram, Lužnice, Hluboká nad Vltavou

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Českobudějovicko-Hlubocko pomůže s propagací cestovního ruchu v atraktivní části jižních Čech  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.