Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Budějce ožily nejlepší multimediální show světa

sobota, 6. září 2014, 16:17

Úchvatná, velkolepá, famózní, skvělá, bombastická... Spoustu pochvalných přívlastků dostala multimediální show Bouře, kterou na budějcké Náplavce v pátek večer podle odhadů sledovalo možná až dvacet tisíc lidí. U Dlouhého mostu, ale také přímo na něm, byla doslova hlava na hlavě!

Fantastické představení hektolitrů vody, desítek laserů, scénické hudby, vzdušných akrobatů a pyrotechnických efektů bylo vyvrcholením třetího ročníku audiovizuálního festivalu Vltava žije.

Pořádající agentura Art4Promotion měla před sebou velkou výzvu. Její loňské dílo s názvem Živly, představené na konci června rovněž v jihočeské metropoli, totiž bylo vyhodnoceno jako nejlepší multimediální show na světě. A podle většiny návštěvníků tvůrci obstáli i tentokrát!

„Naprosto úžasný zážitek. A ten závěr neměl chybu! Toto se může vidět jenom u nás v Budějkách!“ chválil na facebooku Budějcké Drbny Jiří Lang. „Bylo to naprosto peckový. Hlavně hasiči na začátku, ohňostroj byl nádherný. Jen jsme stáli vzadu a výhled byl dost omezený,“ napsala Martina Vrbová.

Někteří diváci po skončení akce upozorňovali na špatný výhled, což byla daň za neuvěřitelný počet návštěvníků, který na náplavku v pátek večer dorazil, jiní zase kritizovali opožděný začátek, když projekce začala o téměř půl hodiny později oproti původnímu plánu.

„Tolik lidí nemůže vidět stejný obraz, když je to tak blbě postaveno. Kdyby hlavní pódium bylo před Dlouhým mostem nebo na druhou stranu po toku řeky, mohlo to vidět daleko víc lidí, ale to bychom chtěli moc,“ nabídla pořadatelům své řešení čtenářka Margit Nowak.

Jakoukoliv kritiku ale odmítla například Lenka Němečková. „Úžasný! Skvělý zážitek! A vůbec mi nevadila chvilka čekání! Nic hezčího jsem neviděla.“ A její slova doplnila další nadšená návštěvnice Veronika Hlušková. „Za tu chvilku čekání to stálo. To se může stát komukoliv. Naše malé děti a i my jsme byli naprosto nadšení. Fakt se to povedlo. Velká gratulace pořadatelům.“

Jedno je však jisté: multimediální show Bouře rozhodně přesáhla (nejen svou kvalitou) hranice města. Do Budějc dorazili lidé z různých koutů republiky a v davu byla slyšet dokonce i němčina.

 
 
 


 

Kam dál?

Faktor Fest přilákal na Sokolský ostrov tisíce lidí

sobota, 6. září 2014, 10:35

Prosby organizátorů Faktor Festu byly vyslyšeny a ve středu dopoledne přestalo pršet. Díky tomu si všichni mohli užít zábavu dle...

Památky o víkendu otevřou jinak nepřístupná místa

pátek, 5. září 2014, 16:54

Zítra budou zahájeny Dny evropského dědictví. Připojí se k nim většina jihočeských památek ve správě Národního památkového...

Loučení s létem opět na Holkově. Hrajte o lístky

čtvrtek, 4. září 2014, 16:41

Loučení s létem na Holkově je tradiční akcí, která se koná již sedmým rokem vždy krátce po skončení prázdnin. Letos poprvé však...

Filmaři obsadili jihočeské památky

čtvrtek, 4. září 2014, 16:00

Už v roce 1998 na sebe pořádně upozornil filmem Tenká červená linie. Ne že by do té doby ve své filmografii víc snímků neměl, ale...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

STATISTIKA: Řidiči ve špatném zdravotním stavu způsobí tisíc nehod ročně

Přes tisíc dopravních nehod ročně je zapříčiněno špatným zdravotním stavem řidičů. Motoristé podle zdravotníků často svůj fyzický i psychický stav podceňují, pětina z nich například řídí i přes únavu. Na dnešní tiskové konferenci na to upozornila Asociace Záchranný kruh. Ta ve spolupráci s bezpečnostními složkami a Besipem spustí osvětovou kampaň.

Drtivá většina zrakově postižených osob jsou senioři, dotykové telefony nenaplňují jejich potřeby

Jan Šimík je jedním ze společníků mladé české firmy BlindShell, která se zabývá vývojem mobilních telefonů pro zrakově postižené. Jak vidí problematiku kompenzačních pomůcek pro slabozraké? A v čem je právě BlindShell jiný?

Škoda chce letos v Česku zvýšit prodej o desetinu na 93 400 aut

Škoda Auto letos plánuje v Česku prodat kolem 93 400 aut, což je o téměř 11 procent více než loni. V minulém roce automobilka v ČR prodala 84 172 osobních vozů. Na setkání s novináři to uvedl vedoucí českého zastoupení Luboš Vlček.