Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Konference Digidějovice bude mít nabitější program než loni

 
úterý, 22. ledna 2019, 14:00

Konference Digidějovice je už za dveřmi, proto jsme se rozhodli vám ji trochu přiblížit rozhovorem s hlavním organizátorem Robertem Klein.

O čem vůbec konference Digidějovice je a co je jejím cílem?
Digidějovice je konference o online marketingu. Naším hlavním cílem je zvýšit povědomí o online marketingu a rozšířit v něm lidem z Jihočeského kraje obzory. Na konferenci zároveň spolupracujeme s Ekonomickou fakultou Jihočeské univerzity. Díky tomu nám pomáhá skupina studentů, která výstup z konference bude prezentovat před komisí.

Naší hlavní cílovou skupinou jsou podnikatelé a referenti marketingu, kteří chtějí zjistit, o čem ten online je. Ale myslím si, že se konference může zúčastnit každý, kdo se jen trochu zajímá o marketing, případně by se chtěl v budoucnu online marketingu věnovat. Užitečná může být i pro každého, kdo má vlastní webové stránky.

Od jakého roku se konference koná a kdo ji pořádá?
Konferenci od roku 2015 pořádá digitální agentura INIZIO a Jihočeská hospodářská komora. S nápadem pořádat něco podobného přišli jednatel společnosti INIZIO Jan Nedvěd a paní ředitelka JHK Lenka Vohradníková. První tři ročníky se konaly v menším formátu v budově Hospodářské komory, konference měla menší formát, byli zde jen 3 řečníci a okolo padesáti účastníků. Loňský rok jsme se rozhodli pojmout konferenci ve větším stylu, vymysleli jsme nový název, pozvali více řečníků a změnili místo konání.

Kde se tedy loni konference konala a kolik na ni dorazilo účastníků?
Konferenci jsme přesunuli do hotelu Clarion, kde jsou skvěle vybavení a mají s pořádáním podobných akcí bohaté zkušenosti. Loňský rok se konference účastnilo 170 lidí a jako řečníci zde vystoupili Vilém Rubeš nebo Jan Junek. Od účastníků jsme dostali pozitivní zpětnou vazbu, tak jsme se rozhodli konferenci ještě rozšířit.

Na co se tedy účastníci mohou těšit tento rok?
Na našlapaný program, kdy vystoupí celkem 9 řečníků. Myslím, že tento rok se nám podařilo pozvat opravdové experty z online marketingu, kteří mají spoustu zkušeností, které mohou účastníkům předat. Zároveň jsme konferenci přesunuli do větších prostor divadelního sálu v Metropolu.

Kdo tedy na konferenci vystoupí?
Jako hlavního řečníka máme Davida Špinara, který má přes 20 let zkušeností. Založil jednu z nejznámějších agentur v České republice H1, 2 roky působil v Google. V současné době je CEO investiční skupiny Miton, do jejíž portfolia patří Glami, Bonami, Rohlik.cz nebo DámeJídlo.cz. Dále vystoupí Jan Tichý z agentury Taste, ten v Čechách patří mezi největší odborníky na analytiku a je Google Partners Trainer. Také bych chtěl vypíchnout Radka Hudáka CMO z Shoptetu, který bude mluvit o tom, jak se odlišují úspěšné weby od těch průměrných na základě dat z Shoptetu, což je nejpoužívanější e-shopová platforma v České republice. O dalších skvělých řečnících si můžete přečíst na našich stránkách: http://www.digidejovice.cz/recnici.html.

Jaká budou témata přednášek?
David Špinar představí trendy v online pro rok 2019, pak máme 2 témata ohledně tvorby webu, jak už jsem zmiňoval, Radek Hudák bude mluvit o e-shopech a Martin Petrášek představí případovou studii o úpravě webu flexi.cz. Matez Jindra a Jan Páv budou mluvit o tom, jak poznat své zákazníky. Ze sociálních sítí jsme zařadili celkem 3 témata, a to Adama Zbiejczuka, který bude mluvit o Instagramu, dále Vojtěch Dlouhý představí Chatboty a Jan Nedvěd vysvětlí, jak vyzrát na Facebook reklamy. Celé to shrne a propojí Jan Tichý ve své přednášce o cross-channel marketingu, tedy je se jednotlivé kanály navzájem ovlivňují a jak jsou všechny aktivity propojené.

Kde se zájemci o konferenci mohou přihlásit?
Přihlášení je možné na našich stránkách www.digidejovice.cz, kde zájemci naleznou i kompletní program, představení jednotlivých řečníků a témat přednášek.

PR text
 


 

Kam dál?

Kuchařský mistr Jan Horký: Vařil jsem pro prezidenta USA, nejvíc si...

neděle, 23. prosince 2018, 21:00

Jan Horký je Budějčák, který město proslavil co by kapitán české reprezentace kuchařů a cukrářů. Má na kontě spoustu titulů ze...

Mám rád své intimno a rád ho dopřávám i ostatním, říká moderátor...

středa, 12. prosince 2018, 15:12

Každý, kdo někdy sledoval přílet anděla na budějcké náměstí, si vybaví jeho tvář. Každoročně stojí na podiu s mikrofonem v ruce a...

Nerad vzpomínám. Stále žiju současností a budoucností, říká majitel...

úterý, 11. prosince 2018, 20:39

Patří mezi nejvlivnější Jihočechy, vybudoval holding Koh-i-noor a stále žije v Budějcích. Tak by se dal ve zkratce představit...

Instagram mi nechybí, mám bez něj víc času, říká fotografka Markéta...

sobota, 8. prosince 2018, 07:00

V budějckém Café Hostel vystavuje mladá fotografka Markéta Dadáková. Nestandardními metodami úprav ukazuje perspektivy fotek,...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

FOTO: Z povalování na pohovce do nabušené show od Bastille, která rozdunila Karlín

Britská skupina Bastille v čele s Danem Smithem získává v posledních měsících ohromnou porci pozornosti a vděčí za ní hitu Happier, který utvořili společně s producentem Marshmello. Nejen tento, ale i spoustu dalších hitů skupina předvedla s účastí dvou předskokanů ze samého ostrova.

Jogurtové nápoje? Cukr vede nad ovocem

Praktická jogurtová svačina, na kterou nepotřebujete lžičku. To je asi hlavní výhoda kysaných nápojů oproti klasickým jogurtům. Pokud by byly k dostání neslazené, patřily by jogurtové nápoje k vítaným složkám jídelníčku. Ovocné jogurtové nápoje z nabídky běžných obchodů však obsahují velké množství cukru i přídatné látky. S ovocem většina z nich příliš nepočítá – tvoří jen jednotky procent obsahu.

Celní správa zajistila 33 kilogramů nebezpečného hovězího masa, to mělo skončit v jedné z českokrumlovských restaurací

Celní správa zastavila 12. února v Českém Krumlově osobní auto. Při kontrole příslušníci hlídky mobilního dohledu zjistili, že v kufru je uloženo několik desítek kilogramů syrového hovězího masa. Cizinec, který vozidlo řídil, k nákladu nepředložil žádné doklady.