Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Konference Digidějovice bude mít nabitější program než loni

 
úterý, 22. ledna 2019, 14:00

Konference Digidějovice je už za dveřmi, proto jsme se rozhodli vám ji trochu přiblížit rozhovorem s hlavním organizátorem Robertem Klein.

O čem vůbec konference Digidějovice je a co je jejím cílem?
Digidějovice je konference o online marketingu. Naším hlavním cílem je zvýšit povědomí o online marketingu a rozšířit v něm lidem z Jihočeského kraje obzory. Na konferenci zároveň spolupracujeme s Ekonomickou fakultou Jihočeské univerzity. Díky tomu nám pomáhá skupina studentů, která výstup z konference bude prezentovat před komisí.

Naší hlavní cílovou skupinou jsou podnikatelé a referenti marketingu, kteří chtějí zjistit, o čem ten online je. Ale myslím si, že se konference může zúčastnit každý, kdo se jen trochu zajímá o marketing, případně by se chtěl v budoucnu online marketingu věnovat. Užitečná může být i pro každého, kdo má vlastní webové stránky.

Od jakého roku se konference koná a kdo ji pořádá?
Konferenci od roku 2015 pořádá digitální agentura INIZIO a Jihočeská hospodářská komora. S nápadem pořádat něco podobného přišli jednatel společnosti INIZIO Jan Nedvěd a paní ředitelka JHK Lenka Vohradníková. První tři ročníky se konaly v menším formátu v budově Hospodářské komory, konference měla menší formát, byli zde jen 3 řečníci a okolo padesáti účastníků. Loňský rok jsme se rozhodli pojmout konferenci ve větším stylu, vymysleli jsme nový název, pozvali více řečníků a změnili místo konání.

Kde se tedy loni konference konala a kolik na ni dorazilo účastníků?
Konferenci jsme přesunuli do hotelu Clarion, kde jsou skvěle vybavení a mají s pořádáním podobných akcí bohaté zkušenosti. Loňský rok se konference účastnilo 170 lidí a jako řečníci zde vystoupili Vilém Rubeš nebo Jan Junek. Od účastníků jsme dostali pozitivní zpětnou vazbu, tak jsme se rozhodli konferenci ještě rozšířit.

Na co se tedy účastníci mohou těšit tento rok?
Na našlapaný program, kdy vystoupí celkem 9 řečníků. Myslím, že tento rok se nám podařilo pozvat opravdové experty z online marketingu, kteří mají spoustu zkušeností, které mohou účastníkům předat. Zároveň jsme konferenci přesunuli do větších prostor divadelního sálu v Metropolu.

Kdo tedy na konferenci vystoupí?
Jako hlavního řečníka máme Davida Špinara, který má přes 20 let zkušeností. Založil jednu z nejznámějších agentur v České republice H1, 2 roky působil v Google. V současné době je CEO investiční skupiny Miton, do jejíž portfolia patří Glami, Bonami, Rohlik.cz nebo DámeJídlo.cz. Dále vystoupí Jan Tichý z agentury Taste, ten v Čechách patří mezi největší odborníky na analytiku a je Google Partners Trainer. Také bych chtěl vypíchnout Radka Hudáka CMO z Shoptetu, který bude mluvit o tom, jak se odlišují úspěšné weby od těch průměrných na základě dat z Shoptetu, což je nejpoužívanější e-shopová platforma v České republice. O dalších skvělých řečnících si můžete přečíst na našich stránkách: http://www.digidejovice.cz/recnici.html.

Jaká budou témata přednášek?
David Špinar představí trendy v online pro rok 2019, pak máme 2 témata ohledně tvorby webu, jak už jsem zmiňoval, Radek Hudák bude mluvit o e-shopech a Martin Petrášek představí případovou studii o úpravě webu flexi.cz. Matez Jindra a Jan Páv budou mluvit o tom, jak poznat své zákazníky. Ze sociálních sítí jsme zařadili celkem 3 témata, a to Adama Zbiejczuka, který bude mluvit o Instagramu, dále Vojtěch Dlouhý představí Chatboty a Jan Nedvěd vysvětlí, jak vyzrát na Facebook reklamy. Celé to shrne a propojí Jan Tichý ve své přednášce o cross-channel marketingu, tedy je se jednotlivé kanály navzájem ovlivňují a jak jsou všechny aktivity propojené.

Kde se zájemci o konferenci mohou přihlásit?
Přihlášení je možné na našich stránkách www.digidejovice.cz, kde zájemci naleznou i kompletní program, představení jednotlivých řečníků a témat přednášek.

 


 

Kam dál?

Jiří Ovčáček: Členem pražské kavárny je ten, kdo neuznává a...

úterý, 15. ledna 2019, 13:19

Neexistuje jiný tiskový mluvčí, kterého by znala celá republika. Jiří Ovčáček, který hájí od roku 2013 pozici mluvčího prezidenta...

Česká architektura je čím dál lepší, říká oceněný architekt David...

pátek, 4. ledna 2019, 13:08

Na slavnostním galavečeru České ceny za architekturu ve Foru Karlín byly před nějakou dobou vyhlášeny výsledky 3. ročníku této...

Martin Jandus litoval prohry se svým bývalým týmem

neděle, 30. prosince 2018, 13:59

Podruhé za sebou Motor padl. Nedařilo se mu na vlastním ledě proti Ústí nad Labem, které přijelo v pozici posledního týmu Chance...

Konec opakovaného zadávání údajů z karty. Masterpass usnadňuje...

sobota, 29. prosince 2018, 11:02

Rychlý, jednoduchý a bezpečný způsob placení. Tak mluví společnost Mastercard o aplikaci Masterpass, kterou si v Čechách stáhlo...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Zafranović chystá film o Dubčekovi, Brežněva ztvární Depardieu

Slovenský scenárista Karol Hlávka a chorvatský režisér Lordan Zafranović připravují celovečerní film o hlavní osobnosti pražského jara 1968 Alexandru Dubčekovi s názvem Lidská tvář. Zatím není jasné, kdo bude hrát hlavní roli. Jako nejvyšší představitel Sovětského svazu Leonid Brežněv by se měl ve filmu objevit francouzský herec s ruským občanstvím Gérard Depardieu. Novinářům o tom informoval producent Andrej Antonio Leca. Natáčení filmu je plánované na rok 2021, o rok později by měl mít světovou premiéru.

Denně dělám i třináct operací, říká plastický chirurg Měšťák

I třináct operací denně stihne plastický chirurg Jan Měšťák, který v pondělí oslaví 75. narozeniny. Za rok jich udělá kolem pěti stovek, pracuje i v sobotu, řekl v rozhovoru. Nejnáročnější a nejzodpovědnější pro jsou podle něj operace nosů, lidem ale nejvíc mění život.

Cibule stojí dvojnásobek než loni, zdražil i květák či brambory

Cibule stojí v obchodech dvojnásobek než loni, o více než polovinu zdražily květák, brambory a zelí. Kromě zeleniny ale spotřebitelé platí více také za vepřové maso, pečivo a těstoviny. Proti loňskému červenci naopak zlevnily máslo, vejce, cukr a ovoce. Vyplývá to z červencových průměrných cen, které zveřejnil Český statistický úřad. Statistici každý měsíc sledují a zveřejňují ceny šesti desítek potravin.