Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jižní Čechy i v příštím roce zůstanou Pohodové

 
neděle, 25. listopadu 2018, 10:38

Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) představila na budějckém výstavišti zástupcům jednotlivých turistických oblastí v kraji i jeho sousedství svou marketingovou strategii na příští rok. Tu bude stejně jako letos zastřešovat osvědčené heslo "Jižní Čechy Pohodové“.

Jižní Čechy se svými reklamními kampaněmi snaží už dlouhodobě přilákat do kraje co nejvíce turistů. Snad každý Jihočech si vybaví kapra Jakuba, průvodce Jižními Čechami Pohádkovými. Od roku 2015 se marketingoví odborníci sjíždějí na budějckém výstavišti a navrhují ty nejefektivnější strategie.

„Tato setkání se ukázala jako nesmírně důležitý zdroj informací. Jednotlivé subjekty se zde detailně seznámí s projekty, akcemi či produkty, které mohou sloužit propagaci jejich vlastních aktivit. Mají rovněž příležitost navázat přímé kontakty se zástupci jednotlivých turistických oblastí, destinačních managementů i konkrétními produktovými manažery centrály, což následně usnadní vzájemnou komunikaci. Získají také podrobné informace, kde a jakým způsobem mohou našim prostřednictvím své služby nabízet a propagovat,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.

Heslem příštího roku sice zůstávají Jižní Čechy Pohodové, ale témata z předchozích let Památky, Rodinná dovolená, Pivní stezky, Aktivní dovolená, Běžecké trasy, Filmová místa, Wellness a relaxace, Rybářské zážitky, Myslivecké zážitky a 20 pěších výletů marketéři nově rozšířili o Pohodový venkov, Regionální produkty, Vozíčkář vozíčkáři po jižních Čechách, Židovské památky, 16 příběhů znovuzrozených památek v Jihočeském kraji po roce 1989 a 10 nových pěších výletů.

Zástupci JCCR nezapomněli ani na nejvýznamnější vlastní výstavní a odborné akce, mezi nimiž bude v příštím roce například velká květnová prezentace jižních Čech v hornorakouském Linci Südböhmen zu Gast in Linz 2019 (16. – 18. 5. 2019), dubnový veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019 a konference TravelCon 2019 na výstavišti v Budějcích (26. – 28. 4. 2019) či Travel Trade Day 2019, který pořádá ve dnech 8. – 9. dubna 2019 spolu s JCCR agentura CzechTourism v budějckém Clarionu.

„Samozřejmě jsme nezapomněli na prezentace již zahájených přeshraničních projektů JCCR – Zlatá stezka, Eurovelo 13 a Památky žijí. Nechyběla ovšem ani prezentace projektu Vltava – etapa 1, jehož cílem je vytvoření nového nadregionálního produktu cestovního ruchu spojujícího Jihočeský a Středočeský kraj prostřednictvím toku řeky Vltavy,“ zdůraznil Polášek.

Napsal Jiří Kadlec | Foto jiznicechy.cz/pohodove/fotogalerie
 


 

Kam dál?

Opilec v Budějcích rušil při spaní Ježíška, skončil v policejních...

sobota, 24. listopadu 2018, 14:00

Měsíc a den před Štědrým dnem se neznámý muž rozhodl navštívit Ježíška s rodinou. Na budějckém náměstí se přes hrazení vydal do...

Policie po Budějcích naháněla divočáka, pronásledování vzdala v...

sobota, 24. listopadu 2018, 11:50

Návštěvníci Budějc mohli v sobotu 24. listopadu kolem poledne nabýt dojmu, že v centru natáčí filmaři pokračování legendární...

Žraloci bojují v semifinále extraligy. A chtějí medaile

středa, 19. září 2018, 09:10

Mužský i ženský A-tým softbalového klubu Žraloci Ledenice postoupil do semifinále extraligy. O víkendu se hraje na jihu Čech a...

Jak na vypnutí AdBlocku?

sobota, 1. září 2018, 09:27

Chceš nám pomoci tím, že si vypneš AdBlock? Neboj, nebude na tebe skákat milion reklam a nebudou tě nijak zásadně otravovat. :)

 

Komentáře

Zipe Pezi

Nevím co je pohodového při zjištění, že úřednictvo JČ kraje zdecimovalo místním veřejnou dopravu - porovnejme se Středními Čechami, či krajem Jihomoravským. Tam se vcelku pohodově dostanete, kam potřebujete - hlavně bez auta a stresu z blbého parkování. Minulá vedení JČ kraje totiž "modernost" spatřovala v počtu zrušených vlaků osobní přepravy, či nenavazujících busech.

pondělí, 26. listopadu 2018, 09:29
 
 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Kaspersky: Falešná aplikace FaceApp šíří nevyžádanou reklamu

Na internetu se objevila falešná aplikace, která se vydává za populární nástroj pro úpravu fotografií FaceApp. Mobilní zařízení uživatelů infikuje programem pro nevyžádanou reklamu MobiDash. Uvedla to antivirová firma Kaspersky Lab. Aplikace FaceApp od ruských vývojářů Wireless Lab se stala v posledních týdnech hitem. Pomocí nástrojů umělé inteligence dokáže vyfotografovanou osobu nechat zestárnout, omládnout, nebo dokonce změnit pohlaví. V souvislosti s ní se ale objevilo i varování před narušením soukromí, protože aplikace posílá fotografie k úpravě na servery mimo zařízení uživatele.

Polský zákazník skoupil jízdenky na celý vlak

Nespokojený zákazník polských drah vynaložil tisíce zlotých a hodiny svého času, aby skoupil jízdenky na celý vlak, a to jen proto, aby je hned následující den zkusil vrátit. To vše udělal kvůli tomu, aby na sociálních sítích předvedl, jak byrokraticky se státní dráhy chovají k cestujícím. A železnice se nechala vyprovokovat, napsal polský list Gazeta Wyborcza.

KOMENTÁŘ: Spasíbo, soudruzi! Za nejlepší digitální osvětu posledních let

Chceš vidět, jak budeš vypadat za 40 let? Na. “Tyjo, celý můj tata. Neskutečný, to musí vidět ostatní!!”