Počasí dnes15 °C, zítra17 °C
Pátek 26. dubna 2024  |  Svátek má Oto
Bez reklam

Bistro už pacienti v nemocnici postrádat nebudou

Manažer spokojenosti pacientů a zaměstnanců. Tak se oficiálně jmenuje funkce, kterou již půl roku zastává v budějcké nemocnici Iva Nováková. Měla by vést ke zkvalitnění péče a poskytovaných služeb. Máte něco na srdci? Chcete nemocnici říct svůj názor? Máte možnost!

„Kvalita a bezpečnost jsou pro nás prioritou. Chceme však také vědět, co naši pacienti případně postrádají v komunikaci s personálem, co jim schází v čekárně, ordinaci a během hospitalizace. A následně tyto informace využít při dalším zlepšování poskytované péče,“ zmínil místopředseda představenstva Nemocnice České Budějovice Martin Bláha.

Budějcká Drbna se manažera spokojenosti Ivy Novákové zeptala na několik otázek.

Jak byste představila svoji funkci?

„Funkce manažera spokojenosti pacientů i zaměstnanců byla zřízena s cílem zvyšovat spokojenost našich pacientů i zaměstnanců. Děje se tak díky bezprostřední komunikaci, z níž získávám zpětnou vazbu ze strany pacientů a zaměstnanců. Získané informace následně vyhodnocujeme.“

Je možný také přímý kontakt pacienta s vaší osobou? Kde vás mohou vyhledat?

„Pacienti mě mohou kontaktovat na telefonním čísle 387 872 014 či na e-mailové adrese novakova.iva@nemcb.cz.“

Určitě již máte dostatečnou odezvu... Jak si lidé chválí například komunikaci s lékaři?

„Pacienti mají možnost vyjádřit svou spokojenost s komunikací zdravotnického personálu nemocnice i s poskytnutou péčí prostřednictvím zaslání děkovného dopisu do kanceláře vedení společnosti. S jejich obsahem je vedle dotyčného oddělení vždy seznámen i předseda představenstva Nemocnice České Budějovice.“

Je něco, co lidem v českobudějovické nemocnici vyloženě chybí?

„Pacienti postrádali během pobytu v nemocnici služby bistra či bufetu, stejně tak nabídku alternativního stravování chtěli i naši zaměstnanci. Jeho znovuotevření s nabídkou čerstvých a zdravých pokrmů plánujeme na podzim tohoto roku.“

Součástí bistra bude i odpočinková zóna s čítárnou. Můžete ji blíže představit?

„Odpočinková zóna s čítárnou bude k dispozici v prostorách budoucího bistra, a to v objektu bývalého bufetu (naproti centrálnímu Pavilonu C). V tomto okamžiku jsme ve fázi plánování stavebních změn daného objektu. Postupně budeme veřejnosti podobu bistra i s jeho zaměřením přibližovat prostřednictvím našeho facebookového profilu.“

Co pacienti považují za největší pozitivum a také negativum nemocnice?

„Nelze takto paušalizovat. Podněty, pochvaly a stížnosti našich pacientů jsou velmi individuální.“

Setkala jste se s nápady, které jsou sice skvělé, ale bohužel nerealizovatelné?

„Snažíme se spolu s ostatními kolegy každý nápad, který povede ke zlepšení komfortu našich pacientů, uchopit tak, aby ho bylo možné zrealizovat.“

Na dětském oddělení přišli zdravotníci s nápadem, že by mohli nosit civilnější uniformu, což se ujalo. Jak působí na děti? Chystají se ještě nějaké změny na tomto oddělení?

„Zdravotnický oděv, který nosí naši dětští lékaři, působí civilně a pozitivně. Pomáhají tomu určitě i barvy, ve kterých je oděv vyhotoven. Pavilon dětského oddělení je nová budova, která byla zařizována dle posledních trendů ve zdravotnictví.“

Štítky Nemocnice České Budějovice, Iva Nováková, manažer spokojenosti pacientů a zaměstnanců, pacient, nemocnice, bistro, Martin Bláha

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Bistro už pacienti v nemocnici postrádat nebudou  |  Život a styl  |  Drbna  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.